Recenzja fotoksiążki Saal Digital.

Ostatnimi czasy postanowiłam nadrobić zaległości, związane z oprawą wspomnień z moich podróży. Wielką motywacją okazała się oferta firmy Saal Digital, od której otrzymałam kupon promocyjny na przetestowanie ich produktu. Ta konkretna oferta dotyczyła usług z zakresu wykonania fotoksiążki. Kupon przyjęłam z nieukrywaną radością, ponieważ zbiegł się on w czasie z moim i tak planowanym projektem albumu.

DSC_0445-2

Na swoim koncie mam już kilka fotoksiążek, a z firmą Saal Digital  miałam przyjemność współpracować po raz pierwszy. Na stronie internetowej Saal znajduje się program komputerowy, który ma za zadanie ułatwić zaprojektowanie albumu.

Software jest intuicyjny i bez większych problemów udało mi się za jego pomocą stworzyć pożądany projekt. Warto wspomnieć, iż dopiero po zapłaceniu za produkt aplikacja pobiera z naszego komputera fotoksiążkę. W przypadku wolnego internetu jest to długi proces i nieco zestresowała mnie myśl “Co jeśli transfer zostanie przerwany?”. Natomiast wszystko odbyło się prawidłowo i udało mi się pliki załadować bez większych problemów. Plus za przyjemny i funkcjonalny interfejs.oprogramowania.

Wysokiej jakości produkt dostarczono mi w porządnym opakowaniu, przesyłką kurierską firmy DHL. Już na pierwszy rzut oka wiedziałam, że mam do czynienia z fotoksiążką o wysokiej jakości.

Okładka wykonana starannie – pięknie przycięta, błyszcząca. Zadbano o dokładność wydruku.

DSC_0446-2

Dla mojej fotoksiążki zdecydowałam się na grube stronice. Na potrzeby albumu wybrałam wydruk matowy. Nie żałuję. Uważam, że zdjęcia prezentują się wyśmienicie, szczegóły są dobrze widoczne. Jedyny mały minus to brak oddzielenia pierwszej i ostatniej strony od okładki osobną kartką. W takim przypadku uniknęlibyśmy “iluzji”, że można nadal przewracać strony albumu.

DSC_0473-3

Uwielbiam kolory zdjęć i ze świecą szukać fotoksiążki, której w porównywalnej cenie matowy wydruk będzie aż tak dobrej jakości. Tak więc efekt jest powalający i szczerze nie mogłabym oczekiwać lepszych rezultatów.

DSC_0469-2

Podsumowując, do fotoksiążki nie mam najmniejszych zastrzeżeń. Muszę przyznać, że jestem zachwycona efektem końcowym. Saal Digital zapewnil wspanialą oprawę moich wspomnień z podróży po Ameryce Południowej i mam nadzieję, iż ich produkt będzie mi towarzyszył przez całe życie.

Pozdrawiam i życzę dużo radości oraz satysfakcji z tworzenia Waszych fotoksiążek.

dsc_0467-2.jpg

Paulina

 

Leave a comment